Znalostní linie je specializovaný online elearning s aktivním dohledem autora, krizového manažera. Obsahuje znalosti, které autor s úspěchem používal v praxi. Linie Vás povede k praktickým výsledkům a získání nové kompetence. V linii "Krizový management“ se naučíte jak prakticky zvládnout krizi, připravit krizový plán, sestavit krizový tým, ochránit know how, pracovat s klíčovými zaměstnanci a předcházet krizovým stavům.
Každý týden se naučíte 3 znalosti. Týden budete mít na aplikování znalostí ve své praxi.
Vaše odpověď na kontrolní otázku prověří, pochopení znalostí. Některé odpovědi musíte vypracovat a autor je musí schválit.
Linie se Vám v průběhu týdne připomene a pošle Vám doplňující informaci k právě studovanému kroku linie.
Doplníte si do vlastní linie své autentické zkušenosti, které jste získali v praxi. Kdykoliv si můžete vytisknout.
Kdykoliv můžete kontaktovat autora a nechat si do-vysvětlit nové znalosti nebo řešit vlastní případ z praxe.
Po ukončení linie, obdržíte osvědčení o své nové dovednosti. Předejte jej na HR, uložte jej do životopisu a na Linked IN.
Manažer vede 6 měsíců tým a v době, kdy je bez práce popíše stav jako špatnou atmosféru. Sám od sebe není schopen si uvědomit, kdo je pro existenci týmu zásadní, jak dlouho tým přežije, kde je možné získat další zakázky apod.
spatna atmosfera existence
Vůbec nechápu chování zaměstnanců. Přišli o 3 velké projekty a jsou téměř bez práce. Neví, kde získat nové projekty. I v této pro mě krizové situaci někteří přijdou žádat o navýšení platu. Poslouchám věty o tom, jak \"...firma musí zajistit projekty... \", \"...ne každý projekt bude dělat, jen ten vybraný...\". Je to normální pro krizovou situaci?
krize ztrata projekt plat
Pracovníci chtějí řešit krizi, ale nechtějí se uskromnit. Mají pocit, že mají mít všechny bonusy, protože platí hypotéku a nevyjdou. Stejně jsou na tom manažeři. Obtížně se pak realizují restriktivní opatření.
krize bonus restrikce
Poradce, krizový manažer řešil pro své klienty krizové situace spojené se ztrátou zákazníků, pandemii, neefektivním vedením firmy apod. Má praxi 25+ v managementu, komunikaci v malých i velkých firmách. Je silně zaměřený na praktické uplatnění poznatků v prostředí zákazníka. Smysl má jen to, co se využije ku prospěchu firmy, zaměstnanců a zainteresovaných stran.
Naučíte se krizový management pod dohledem krizového manažera. Získáte klíčové faktory pro vyřešení krize a jak zabránit krizi nové. Dovíte se, jak nastartovat novou prosperitu firmy.
Propracovaný elearning, kde v 11 krocích získáte:
Nejste si jisti, že najdete řešení na své problémy v naší znalostní linii?
Popište svůj problém.
Za popsaný relevantní problém, získáte slevu 25% na znalostní linii.
Při psaní Vašeho problému Vám zobrazíme již zapsané problémy.